viernes, 28 de mayo de 2010

dies veneris, Martius.

Hola, ja hi torno a ser aquí un altre cop, el primer que em vaig fer el vaig acavar abandonant, al final ja no me'n recordava de la contrassenya i he optat per fer-me'n un altre.
Aquest intentaré no abandonar-lo i aniré penjant alguna coseta sempre que el temps i la inspiració em deixin.
Nose perquè però el blog és molt diferent, és més íntim i escrius amb més llibertat...
Aquesta setmana no podré publicar res, estic saturada amb tant de treball... tinc que tenir fet amb dos dies el treball de recerca i em queda molt per fer, ademés la setmana que ve la tinc pleníssima d'exàmens, no tindré ni una estona lliure, també tinc que preparar-me el power point i la presentació oral... pff... No puc més! Que s'acavi ja aquest infern. Penso exprimir fons la última gota de l'estiu i així començar amb força el batxillerat.
Bueno em vaig despedint que això de dormir 4 horetes cada dia arriva un punt que caus pe'l carrer, així que me'n vaig a descanssar.
Il sorriso de la mia vitta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario